Lördag

Hejsan!

Gud så mätt jag är nu! Har precis krängt massor med daim-glass, bulle med bulle, chokladbollar och kanelgifflar. Jag åt nog för mycket, för känner mig spy-färdig.. :P

Igår kväll var vi ute och körde en runda. Var ju underbart väder på kvällen också :). Vi körde bland annat in till stan och kollade på lite fina bilar och åt glass.

Vi har varit ute och kört idag också ;). Vi tog med doggarna och körde bland annat till Västersjön. Där var verkligen fint. Sen körde vi och tittade oss omkring på vackra omgivningar och fina små hus :).
När vi kom hem skulle jag ta glassen från frysen. Smart som jag är hade jag glömt att jag hade lagt en Cola-burk där på kylning igår kväll. Gissa vad som hade hänt? Jo, Cola-burken hade "sprängts", så där va frusen Cola i hela frysen... Inte så trevligt, men det var bara till att försöka få bort det.
 
Ikväll ska vi grilla med Niklas föräldrar, Evie & Björn och några till i deras släkt. Ska bli trevligt :). Synd att det har börjat blåsa nu bara. Det var ju så fint och vindstilla tidigare idag.

Grabbarna myser ute på ballkongen med varsett ben nu :).

Bilder från igår kväll när vi var ute och körde:





Bilder från Västersjön idag:














Kommentarer
Postat av: Madde o Julia :)

Vilka underbara bilder ;D , så mysigt dom har det uppe på terassen ! xD skitmysigt , man blir ju avundsjuk , hihi.

2008-07-09 @ 23:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0