Lördag, I love it!

Tjena!

Vaknade av att solen sken in genom fönstret imorsse. Tittade på klockan, som bara var lite i 8. Så jag somnade om igen och vaknade vid halv 10. Gick upp och klädde på mig, för att sen gå ut med hundarna i det fina vädret.
När vi kom in igen blev det frukost på balkongen i solen. Mysigt.

Vi har tvättat och städat bilarna i förmiddags. Jag städade min bil under tiden som Niklas tvättade sin. Sen fick han ta över och tvätta min bil också :). Jag erbjöd mig att hjälpa honom, fast han ville göra det själv :).

Vädret ser inte lika fint ut längre. Det är väldigt molnigt och mörkt på vissa håll. Ser nästan ut som det ska börja regna. Skulle ju inte bli förvånad om det gör det...

Har nyss varit och handlat lite mat (inför kvällen), fika och godis. Vi ska skämma bort oss med fin mat ikväll :). Lövbiff och något med potatis, bearnässås och sallad. Mums.

Snart ska vi fika med chokladbollar och små bageutter :).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0