Måndag

Hejsan!

Då var det dags för en ny vecka igen.

Gick upp tidigt idag, för att ta en morgonpromenad med hundarna. Vädret var inte speciellt bra imorsse, fast nu har det klarnat upp och solen gassar på :). Härligt!

Har nyss ätit en tallrik glass ute i solen. Syrran har börjat jobba nu, så det är lite tomt här i Rydebäck. Fast hon ska bara jobba i 3 veckor.

Idag har jag inga planer alls. Ska bara ta dagen som den kommer och passa på att njuta av det fina vädret. Dock tänker jag inte ligga och steka i solen :P. Kanske sätter mig och solar en liten stund, men jag tycker ju som sagt inte om att ligga i solen när man inte badar.

Ha det gott i det vackra vädret idag! ;)


Lilla underbara Häxa.


I love You!


Kommentarer
Postat av: mamma

oooo min prinssessssssa på ärten...puss

2008-07-08 @ 15:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0