Onsdag

Hejsan!

Vilket underbart väder det är idag! :) Hoppas, hoppas att det håller i sig nu!

I förmiddags gick jag och Evie en lång runda med hundarna ner till stranden. Där var mycket folk idag när det är så fint väder. Fast det är ett hundbad, så vi gick ner till havet med vovvarna. Jason var den enda som badade. Dom andra hundarna var inte så sugna på det idag. Är ju inte speciellt varmt i vattnet nu om man säger så.

Har även legat en liten stund i solen nu i eftermiddags. Skönt att få känna på värmen, nu när den äntligen är här :). Låg där bara i ca 20 minuter. Sen gick vi upp till mormor & morfar och hälsade på. Åt lite glass och hade det mysigt på deras altan.

Igår kväll klippe jag Niklas, så nu är han fin i håret igen :). Han var ju ganska långhårig innan, så det var på tiden att han blev klippt nu ;).

Om en stund ska jag och Evie köra till Väla en sväng. Där är nog svalt och skönt idag... hehe. Evelina ska handla en bikini och jag får väl se om jag hittar något :).

Nu ska jag ut i trädgården och ta för mig av vinbären :). Mums.




Kommentarer
Postat av: Natalie

Hej Hej!



Har du också fått papperna från Tvååker idag. Inte så mycket hundar ju.. Skööönt!

2008-07-02 @ 21:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0