Onsdag

Hej på Er!

Idag har jag ont i magen och mår lite "halv-kasst" :(. Därför blir det nog mest att jag vilar och tar det lugnt idag.

Har varit ute på en lång promenad med grabbarna för en stund sedan. Skönt väder och skönt med frisk luft :). Vi gick en sväng ner om stranden. Hundarna älskar att springa omkring i sanden och busa :). Dom blir så glada när vi går ner där.

Har även hunnit med att utställningsträna Diesel lite idag. Det gick ganska bra. Han rör sig mycket bättre nu än vad han gjort tidigare. Fast idag är det soligt så då visar han sig mycket bättre. När det är sämre väder och blåsigt, så är han inte alls lika duktig.
Jag räknar inte med att det kommer att gå särskilt bra för Diesel i Tvååker på fredag. Han är ju så opropertionerlig och gänglig nu. Man får ta det som träning istället :). Han behöver ju träna, så det är nyttigt för honom att komma ut på en större utställning.
Tycker att det är så tråkigt att inte Häxa kan vara med :(. Men, men... så är det. Hälsan är ju nummer 1!

Nu ska jag lägga mig i sängen och vila med alla vavvorna. Det är så sjukt mysigt att ha alla hundarna där :).

 

Lilla Diesel :).



Min sötnos.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0