Regn och regn...

Hejsan!

Skönt att det är fredag idag :). Gick en morgonpromenad tillsammans med mamma och hundarna tidigt imorsse. Det regnade inte då som tur var. Har regnat större delen av dagen här.

Vi var iväg och "stor-handlade" mat innan. Jag hjälpte mor min ;).
Har även varit och tittat på syster Julia idag också när hon red. Det ösregnade, så hon fick rida inne i ridhuset. Grabbsen var med även idag och tyckte att det var spännande.

Ikväll: Ja, då vet jag inte vad vi hittar på. Vet bara så mycket som att vi ska köpa pizza ;). Fast jag kan tänka mig att det blir en kväll framför TV´n med en bra film, eftersom vädret är som det är.

På söndag är det kennelträff hos Gunilla Ryhle :). Längtar... Det är alltid så trevligt på de träffarna. Roligt för hundarna också :).

Har nyss fikat med en stor tallrik glass och cola. Duschen väntar nu.

Kram

Julia rider.


Grabbarna tittar på Julia när hon rider :).


It´s raining. Skönare inne i ridhuset :).




Tittar på ridningen.




Mami och Jasny.




Diesel tycker om hästar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0