Rotweiler

Ikväll ska vi iväg och titta på små söta rottis-valpar :). Dom är bara 5 veckor gamla. Tror jag kommer smälta när vi är där :).
Nu tror ni säkert att jag ska skaffa en rotweiler, men det ska jag inte. Det är syrran som ska ha en liten tik :). Hon har velat ha rotweiler väldigt länge, så jag är glad för hennes skull. Tror att det kommer passa henne bra med denna hundrasen, därför att hon kan vara väldigt bestämd och tycker att det är kul att fostra hundar. Hon är medveten om att hon måste fostra den till 100 % och ska bland annat gå lydnadskurs hos uppfödaren.

Måste säga att jag tycker att rotweiler är en av världens vackraste hundar.



Kommentarer
Postat av: Evie

Ja nu e de inte lång tid tills min prinsessa är här!! :D

2008-07-23 @ 17:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0