Solsken

Hejsan!

Idag känner jag mig mycket bättre. Inte alls lika hängig som igår. Kanske mår jag bättre för att det är fint väder och solen skiner idag? :) Härligt, härligt ;).

Det var kul att hänga med syrran till hennes sommarjobb (på en förskola) idag. Gick dock upp redan vid kvart över 6 imorsse, för att hinna köra till Rydebäck och lämna grabbarna först. Syrran börjar jobba halv 8. Detta är hennes sista vecka där, sen är hon också ledig :).
Så söta barn där var. Där var en jättesöt liten kille som jag fastnade för :).

Nu i eftermiddag har jag myst i trädgården med mami, pappa och alla hundarna. Har slappat och ätit massa glass. Jag och mami tränade även lite utställningsträning med Diesel och Häxa. Dom ska ju ställas på söndag i Falkenberg. Det är bara en inofficiell utställning, men ska bli lika kul för det ;).

Vad händer ikväll? För vår del har jag ingen aning alls. Vi får helt enkelt se vad som händer :).


Älskade lillprins!



"Brossorna" ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0