Söndag

Hej hej!

Vi vaknade vid halv 11 idag, men låg kvar i sängen ett bra tag och myste innan vi gick upp :). Sen gick jag ut med hundarna. Det var riktigt kvavt ute och det är det fortfarande.

För en stund sedan körde vi till en nyöppnad affär som heter "Pang!". Dom har allt möjligt skit där och billigt är det. Vi köpte massor med lösgodis, som bara kostade 4, 90 kr/hg. Köpte även lite annat smått: kakor, hundben, plåster m.m

Nu börjar snart Formel 1 på TV, som Niklas ska se. Jag ska väl också kolla lite. Sen ska jag sätta mig på ballkongen med grabbsen, en tidning, cola och godis ;).

Jag gav hundarna de nya benen nyss. Diesel blev så himla glad. Jasny hade bara sitt ben en liten stund, så Diesel tog hans ben också och skiftade mellan att tugga på sitt eget och Jasnys. Haha.

Ikväll blir det nog pizza-krängande och slappande. Kanske ser vi någon bra film? :)



Här är vårt godis, som vi sitter och kränger nu :).


Såhär mysigt har grabbarna det nu :).


Jag just nu :).

Kommentarer
Postat av: Titti.Zandelin

hej Maria!

Titti här från chizans, kolla din sida, trevligt att läsa.

känner igen det med coccacola som glöms i frysen, har fått stor städa minst en ggr på grund av det.

ha det bra

kram

2008-07-06 @ 18:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0