Söndag

Hejsan!

Denna dagen har gått i ett... Vi vaknade vid halv 11. Jag gick ut med vovvarna och sen åt vi frukost.

Vi har varit ute och kört hela eftermiddagen. Först körde vi en lång runda och sen körde vi till Rydebäck och hälsade på mamma & pappa. Vi åt glass och satt och pratade.
Vi bestämde med mami att vi ska komma och grilla hos dom ikväll :). Trevligt, trevligt.

Igår kväll körde vi till en sjö här i närheten och fiskade med Evie & Björn. Vi var inte där så länge, så vi hann inte få någon fisk :P. Sen körde vi en runda till Mc donald´s och köpte glass, för att sedan placera oss i soffan hemma hos oss.

Förresten Häxa mår mycket bättre nu :). Hon är pigg och glad igen. Det är så härligt :).

Ska snart ta en dusch innan det bär av till Rydebäck för grillning.


Vid sjön där vi fiskade :).


Jasny älskling.




Kommentarer
Postat av: Lena

Du har så sund diet godis, cola, bulle med bulle, pizza mm :) Precis i min smak ja kanske inte bulle med bulle.

2008-07-13 @ 19:39:51
URL: http://www.min.st/zimba
Postat av: Stephanie

vilken mysig dag.. själv har jag bara jobbat suck

2008-07-14 @ 22:07:08
URL: http://vincitamore.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0