Strålande sol

Hejsan!

Vaknade av solens strålar, som sken in genom fönstret. Härligt att vakna av ett strålande väder :).
Jag, mami, pappa och alla hundarna har precis varit ute på en långpromenad. Vi var ute och promenerade i säkert 1 och en halv timme. Det är ju så härligt att vara ute när vädret är så fint.

Idag har jag lite ärenden jag ska göra. Ska bland annat lämna iväg min kamera. Vet inte vad som har hänt med den, men den hänger sig och det kommer inte upp någon bild :(.

Nu ska jag sätta mig i solen en liten stund med glass och solbrillor, innan jag ska iväg på mina ärenden.

Maria och Diesel.


Kommentarer
Postat av: Natalie

Heloo!!



Ja visst är han fin på den bilden? Det är en proffs fotograf som vi anlitar ibland som tar super fina bilder. Har en del bilder när Gucci var liten som han har tagit också, jätte kul att ha nu ju.



Min försäkring är lite billigare då men ja tror att det jämnat ut sig eftersom att vi har rabatt då vi har så många hundar.



Jag hade velat ha hur många vavvor som hellst.. Man kan ju helt enkelt inte få nog av dem. =) Men ska nog ha en till. Gucci vill ha en kompis. Fast det är svårt att hitta det man vill ha.. så vi får se när det blir.

Varför Myra bor hos mamma o pappa.. Ja du, det har bara blivit så. Myra är mammas lilla kelgris så hon vill väl inte riktigt släppa henne. Men hon är här en hel del. Det jobbiga är att Myra är så rädd av sig så man kan inte låta vem som helst passa henne. Och ibland när Alex och jag jobbar lika får jag hjälp med passning,, svårt att hitta någon som kan passa Myra. De är helt olika som chihuahuor. Gucci är så social och accepterar det mesta. Myra är tvärtom väldigt reserverad och låter inte många komma nära. Hur är dina? Lika?



Lycka till på utställningen imorgon!

Vi håller tummar & tassar =)



Kjamisen

2008-07-26 @ 17:24:04
URL: http://guccilove.blogg.se/
Postat av: Natalie

Heloo!!



Ja visst är han fin på den bilden? Det är en proffs fotograf som vi anlitar ibland som tar super fina bilder. Har en del bilder när Gucci var liten som han har tagit också, jätte kul att ha nu ju.



Min försäkring är lite billigare då men ja tror att det jämnat ut sig eftersom att vi har rabatt då vi har så många hundar.



Jag hade velat ha hur många vavvor som hellst.. Man kan ju helt enkelt inte få nog av dem. =) Men ska nog ha en till. Gucci vill ha en kompis. Fast det är svårt att hitta det man vill ha.. så vi får se när det blir.

Varför Myra bor hos mamma o pappa.. Ja du, det har bara blivit så. Myra är mammas lilla kelgris så hon vill väl inte riktigt släppa henne. Men hon är här en hel del. Det jobbiga är att Myra är så rädd av sig så man kan inte låta vem som helst passa henne. Och ibland när Alex och jag jobbar lika får jag hjälp med passning,, svårt att hitta någon som kan passa Myra. De är helt olika som chihuahuor. Gucci är så social och accepterar det mesta. Myra är tvärtom väldigt reserverad och låter inte många komma nära. Hur är dina? Lika?



Lycka till på utställningen imorgon!

Vi håller tummar & tassar =)



Kjamisen

2008-07-26 @ 17:40:28
URL: http://guccilove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0