Tisdag

Hallå!

Idag är jag obeskrivligt trött. Tror att jag blev det när jag och Evie var ute och gick. Först tog vi en powerwalk och sen tog vi alla doggarna på en promenad. Det var ju alldeles för varmt för att powerwalka idag... Man ska ju inte klaga på vädret nu när det äntligen börjar bli varmt :). Fast jag håller mig nog ifrån att powerwalka då :P. Får se hur varmt det blir och så.

Annars händer det inget särskilt idag. Har skickat med en handle-lista till Niklas, så han ska handla efter jobb. Hoppas att han hittar allt vi behöver :P. Haha.

Har räknat ut på Diesel enligt tabeller att han kommer att väga kring 1,6-1,7 kg när han är vuxen. Fast det är ju inte alltid att det stämmer. Fast i så fall blir han en väldigt liten hane. Han är ju liten nu också, så det är inte omöjligt.

Nu ska jag ta något att äta :).






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0