Tisdag

Hej på Er!

Sitter här med ett stort glas Cola, en fralla och en chokladboll :). Mums.

Jag och pappa har varit på Djursjukhuset med Häxa hela dagen idag. Det var akuttid, så vi fick vänta några timmar trots att vi var där när dom öppnade. Tyvärr kan inte Häxa ställas ut på fredag (vill inte skriva vad det är med henne här). Känns väldigt trist, men tyvärr inte någonting att göra åt det. Hon får i alla fall följa med till utställningen :).

Vi var hemma från Djursjukhuset vid ca 13:15. Då åt vi och sen körde jag pappa till hans jobb.
Strax därefter kom mami hem och vi körde och hämtade medicin på apoteket till Häxa.

Ikväll händer inget särskilt. Det blir nog lugnt framför TV´n.

Nu ska jag strax ta en promenad med doggsen ;).

Jag och älsklingen Jasny :).


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Hej!!

Vilken tråkig dag för er :-( sitta på djursjukhus eller sjukhus överhuvudtaget är så trist!!

Krya på till Häxa...



Det går super bra med Viggo!! Han är så duktig. Har inte kissat eller bajsat inne alls, sover gott och är super rolig kille. Han älskar bus!!!

Har dock matvägrat lite i dag. Men nu har han ätit lite iallafall.... pust



Vi har inga fler hundar, har dock 2 barn med :-P

Men det kommer med stor garanti bli en vavvis till om något år....

Jag är ju kär!!!

Ha det bra

2008-07-08 @ 15:39:08
URL: http://vincitamore.wordpress.com/
Postat av: josefine

jag hörde vad det var med häxa .. eller vad din mamma trodde det var iaf .. jag vet hur det e att sitta på djursjukhuset i några timmar .. tradigt men ibland måste man ju! Vi ses och hörs! kram

2008-07-08 @ 16:03:11
Postat av: Zimba

Krya på dig Häxa. Synd att du missar utställningen, du hade säkert vunnit så fin som du är.



Voff

Zimba

2008-07-08 @ 20:10:25
URL: http://www.min.st/zimba
Postat av: Maria

Zimba:

Häxa hälsar och tackar så mycket! =) Ja, tråkigt att inte kunna vara med på utställningen, fast hälsan går ju i första hand.



Ha det gott!



Voff voff! ;)



2008-07-09 @ 11:17:07
URL: http://chihuahuaworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0