Torsdag

Hej på Er!

Idag mår jag lite bättre. Har inte ont i magen längre och är piggare :).
Häxa verkar också må lite bättre. Hon har ju fått medicin, så det är skönt.

Gick en morgonpromenad med vovvisarna när vi vaknat. Sen körde vi till Rydebäck och är fortfarande här :). Ska köra hem senare i eftermiddag.

Jag och vovvarna har varit ute och myst i trädgården nästan hela dagen. Underbart :). Det har varit soligt och fint väder, fast just nu är det molnigt.

Imorgon är det utställningen i Tvååker som gäller. Ska bli kul och spännande :). Det är ju Diesels första officiella utställning. Nyttigt att träna på en större utställning också :). Kommer ju som sagt att ta denna utställningen som träning, eftersom Diesel är så opropertionerlig och gänglig nu. Men vi får se hur det går :). Jag hoppas i alla fall att vädret blir fint och soooligt. Det ska bli kul att se alla andra vavvor också ;).

Ikväll blir det till att bada hundarna och packa ner allt som ska tas med till utställningen. Sen ska vi nog mysa vid TV´n med lite gottis :).

Nu ska jag ta en iskall Cola och hjälpa syrran att skriva ihopa ett mail :).


Kvällssol i Åvarp.


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Lycka till i morgon :-D..

från Viggo och Stephie

2008-07-10 @ 15:56:42
URL: http://vincitamore.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0