Torsdag

Godmiddag! ;)

Hoppas att allt är bra med er idag. Här är det kanon :).

Vädret är lika vackert idag som det var igår. Så härligt! Nu känns det verkligen som det är sommar på riktigt :). Det doftar till och med sommar ute. I love it!

Jag och syrran har varit på promenad med hundarna (som vanligt :P). Så varmt det är för dom nu. Fast dom trivs i värmen, men orkar inte vara i solen för länge.

Senare i eftermiddag ska jag och sola. Ska bli nice :). Ikväll ska vi till vår kusin Linus som fyller 15 år idag.  Detta är vad som står på listan över dagens planer :).

Längtar tills nästa fredag när vi ska på hundutställning i Tvååker! ;) Ska bli så kul. Jag ska ställa Diesel och mami ska ställa Häxa.

Ska nog en sväng till Hemköp nu och köpa lite god dricka. Cola, tänker ni säkert nu. Hehe. Nepp, jag tänkte faktiskt prova Festis på flaska. Ska finnas en med päron-smak, som ska smaka precis som Piggelin-glassen :).

Ha det så bra i värmen idag! :)

Den lilla Marian.


Älsklingen Jasny.


Guldklimpen Diesel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0