Valpar, valpar... :)

Hejsan!

Är allt bra med er idag? Här är det bara bra :). Dricker iskall Cola nu, vilket smakar helt underbart i detta varma vädret.

Igår tog jag, mami och papi en tur till Malmö. Vi kollade var jag ska gå i skolan till hösten och jag måste säga att det var en fin skola. Den ligger vid hamnen och det tar bara ca 10 min att gå från tågstationen ;).
Vi gick även och tittade lite i affärer och till sist tog vi varsin glass innan det var dags att åka hem ;).

Ikväll ska vi och titta på rottis-valparna igen :). Nu är det inte långt kvar tills Evie får hem sin lilla tjej. Tror att det blir nästa fredag, om jag inte minns fel.
Efter titten på rottis-valparna ska vi en sväng till Gunilla Ryhle och titta på hennes små valpisar. Jag kommer dö när jag ser dom, för jag älskar chihuahuor så sjukt mycket!!! Och när det är valpar smälter man ju sååå...

Ha en skön kväll!

Nybadade Jason (golden) och lille Jasny är riktiga bundisar :).




Kommentarer
Postat av: josefine

ja det var synd att de skulle åka :( ja man fäster sig lätt som sagt. men nu får vi nöja oss med våra egna ;). va skönt att skolan ligger nära stationen :D. när börjar du? kram

2008-07-31 @ 16:29:43
URL: http://jooseeefiine.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Hej!!

datorn har varit i sönder, så jag har inte kundet kolla läget här inne... Men ni verkar ha lika underbar sommar som vi :-D

var valpisarna söta???

Vad ska du plugga???

kram i solen

steph och viggo

2008-07-31 @ 20:55:17
URL: http://vincitamore.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0