Vilken hetta!

Hej på Er!

Gud så varmt det är. Jobbigt för hundarna. Man ser på dom att dom tycker att det är för varmt på dagen (förutom Diesel, som fullkomligt älskar solen!..).

Jag och Niklas har badat idag ;). Det var första gången jag badade i år. Vi badade i Björns (syrrans pojkvän och Niklas kusin) pool. Där vara bara 22 grader. Först när man bara kände på vattnet tyckte vi att det var ruskigt kallt. Fast när man väl doppat sig var det inte så farligt. Skönt att svalka sig i denna hettan.

Vi har även varit en sväng i Rydebäck idag. Fikat och suttit och snackat med mina föräldrar :). Jag sprutade vatten på hundarna, så att dom fick svalka sig lite ;). Det tyckte dom var skönt.

Imorgon är det utställning i Falkenberg som gäller. Jag ska ställa Diesel och mami Häxa. Ska bli kul ;).

Nu är det snart dags för mat. Vi vet inte vad vi ska äta än. Man blir ju inte speciellt hungrig när det är så varmt. Får se om vi grillar eller vad det blir.

Grabbarna ligger och myser på balkongen nu. Där är skugga, så det är skönt att vara där nu. Jag ska faktiskt joina dom med ett glas Cola ;).




Kommentarer
Postat av: zimba

Lycka till i morgon.

2008-07-26 @ 22:55:23
URL: http://www.min.st/zimba
Postat av: Anneli

Lycka till idag!

2008-07-27 @ 10:01:49
URL: http://hundisthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0