Äntligen...

...har jag en egen digitalkamera! Jag och Niklas körde ut till Elgiganten innan och så köpte jag min lilla kamera ;). Det blev den som jag berättade att jag fastnat för. Samsung P800 heter den. Den är dessutom rosa, vilket är ett stort plus, eftersom jag är så förälskad i rosa färg :). Har inte provat den än, därför att den ligger på laddning och ska göra det i något dygn. Så vet inte om den är bra, men det får man ju verkligen hoppas :).

Först när vi kom hem och jag öppnade kartongen med kameran, så upptäckte jag att den inte var rosa, utan svart. Jag blev riktigt sur, eftersom det var i rosa jag ville ha den! Så jag körde tillbaka och bytade den till en rosa. Tur att dom hade den kvar i den färgen... :)

Jag och grabbarna har precis kommit in. Vi har varit ute en stund i hagen idag också. Skönt att koppla av lite i den härliga naturen och solen. Har hört att det ska bli sämre väder nu i veckan, så man får ju passa på att njuta nu.

Nu ska vi fika. Bulle med bulle och Tom & Jerry-kex :). Vet ni vad bulle med bulle är förresten? Om inte, så är det en fralla som man delar på mitten och lägger en chokladboll i ;). Det är sjukt gott.


Här är min nya lilla skönhet ;).

Kommentarer
Postat av: josefine

vad kostade kameran? verkar den bra? bra zoom och så? :D den var väldigt fin! kram josse

2008-06-08 @ 19:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0