At home

Var iväg i skogen i säkert 1, 5 timme. Var härligt både för vovvarna och mig och syrran :). Man märker att hundarna verkligen uppskattar det, vilket är kul :).

Är tillbaka här hemma nu. Ska snart äta kvällsmat.
Niklas håller på med en bil här nere i garaget som han ska få klar tills imorgon. Fast han får ta en paus och äta med mig snart :P. Han kommer säkert hålla på med den större delen av kvällen, så jag och vovvarna får sysselsätta oss själva. Blir nog att vi slappar vid TV´n och går ut en sväng. Fast dom är ganska trötta efter långpromenaden i skogen.

Här är en fluga som håller på att flyga här och sätta sig på min dataskärm hela tiden. Är ju inte lite jobbigt. Har försökt att smälla den, men inte lyckats än... :P




I en hage i skogen fanns det kossor ;).


Evie, Jason & Pinglan på långt håll.





Kolla in detta konstiga trädet.


Disse tittar på något.





Försökte zooma in en anka som satt på en sten i bäcken. Bilden blev tyvärr
suddig.


Kommentarer
Postat av: Evie

små vovvsingar :D lååång runda var det. gött!

2008-06-17 @ 20:58:22
Postat av: josefine

tack :) ja jag tycker att vi lyckades med en bra bild :D. den är tagen förra året på Björn och Malins student i Åvarp :P då ses vi på midsommar?:) kram

2008-06-17 @ 22:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0