Blåååsväder

Nu är jag mätt och belåten ska jag tala om :). Har precis ätit kvällsmat.

Hade trevligt hos "gammel-mormor" Annie idag :). Vi fikade och satt och pratade. Jag, Evie och Julia tog även en promenad med hundarna :).

Jag och Niklas har varit och handlat för en stund sedan. Äntligen... Haha :). Behövdes ju verkligen. Ni minns väl att jag berättade igår att kylen nästan var helt tom? :P Nu är den inte det längre i alla fall :).

Fy vad det blåser ute. Har gjort det hela dagen och inatt... :( Blåste rätt bra igår också. Hoppas verkligen att det försvinner snart. Känns som det är rena stormen. Jag har hört att det skulle bli bättre väder imorgon, men tror knappast att det stämmer. Hur ofta brukar meterologerna ha rätt egentligen?..


Mormor matar hundarna.





Häxa & Diesel.


Promenaden.


Lite kossor som vi mötte :).


Porlande bäck :).


Beautiful.





Jasny promenerar.


Disse.


Hundkex :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0