Boktips för chihuahuaägare

Jag tänkte ta och beställa denna --> Omslagsbild: ISBN 9789153429487, Chihuahua boken från nätet nu. Den heter Chihuahua och det är Nadja C Martinsson som har skrivit den. Boken innehåller allt som man behöver veta som chihuahuaägare och lite till. Därför tänkte jag tipsa er som äger chihuahua om denna bok. Vad jag har hört är det även den första svenska boken som handlar om chihuahua. 
För mig känns det självklart att beställa den. Vad mer kan vara så intressant att läsa om som världens minsta, underbaraste hund?! :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Den boken föll inte riktigt mig i smaken , hoppas du gillar den bättre :)

2008-06-12 @ 08:06:56
URL: http://soffanlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0