Chihuahua

Kolla vad som dök ner i min brevlåda idag ;).



Den efterlängtade Chihuahua-boken! Berättade ju i ett tidigare inlägg att jag skulle beställa denna boken från nätet. Jag tycker att den verkar bra. Den innehåller  bland annat chihuahuans historia, den dagliga skötseln, Lydnad, kommandon och situationer i vardagen, Chihuahuans hälsa, symptom och sjukdomar, avel och mycket mer! Boken innhåller även många fina bilder, vilket är ett stort plus enligt mig. Blir ju mycket roligare att läsa när där är fina bilder med :).

För er som undrar så beställde jag den på www.bokus.se. Den heter Chihuahua och Nadja C Martinsson har skrivit den.

Ska ta en dusch nu, sen ska jag lägga mig på soffan med hundarna, chips, cola och denna boken ;).

Kommentarer
Postat av: josefine

hej! ja den är jättefin. Ljusblå :D kostar 2500 kr egentligen, men en kompis till mig jobbar på pccity så får den för 2200 kr :) får hem den imorgon:) vi ses kram

2008-06-25 @ 16:31:06
Postat av: josefine

förresten så ja det är 8 megapixlar ;) hihi kram

2008-06-25 @ 16:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0