Coca Cola- livets dryck

Finns det något godare att dricka än iskall Cola?! Inte enligt mig i alla fall :). Jag har haft lite ont i huvudet och varit slö idag. Nu när jag kom hem tog jag en Cola och blev genast mycket piggare :). Jag är ju säkerligen beroende av Coca Cola. Kan vara därför jag blir trött när jag inte får det i mig. Jag känner ett sug efter det enda tills jag får det i mig. Har inte druckit någon Cola på hela dagen förän nu.

Tänkte ta lite glass nu också och kolla vad där är på TV ikväll :).


Jag och min prins Diesel.





Jag och godingen Jasny.


Är inte jag och Jasny lika? Har fått höra det i alla fall :).

Kommentarer
Postat av: Natalie & Gucci

Helooo!!



Hoppas allt är bra mer er. Super härliga bilder från era promenader. Lite nyfiken inför utställningen på lördag. Många anmälda? Jag tänkte kanske åka dit. Var det inte Höganäs?



Ha det bra

Kram

Natalie & Gucci

2008-06-09 @ 21:55:58
URL: http://guccilove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0