Små fötter

Har precis ätit och diskat :). Vi åt spagetti och köttfärsås. Det är så gott. Borde vi äta oftare, för det är väldigt sällan vi äter det faktiskt.

Sitter här med båda grabbarna i knäet nu. Diesel tuggar ben och Jasny vilar :).

Vi var ju iväg och handlade innan. Köpte massor med godis, choklad och ostbågar till fotbollen ikväll :). Gott.

Ska kolla lite kläder på nätet nu. Har fått massor med rabatter från olika klädkedjor, så ska kika runt lite. Fast behöver inte något, så är egentligen ganska onödigt och beställa något då. Fast något litet kanske :). Ett par sommarskor behöver jag faktiskt. Ska se om jag hittar några fina, som är små. Jag har nämligen bara storlek 35 i skor :). Kan till och med handla på barnavdelningen, så blir det billigare ;).

Ha en trevlig kväll! Glöm inte fotbollen ikväll :). Det är ju trots allt Sverige som spelar.


Bus-Diesel :).


Min älskling.


Sötaste vovven.


Underbara, underbara Jasny.


Jasny. Tyvärr kom inte hela öronen med på bilden :(.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0