Fredag

Heej!

Fredag idag, känns underbart :).

Jag och grabbsen kom tidigt till Rydebäck idag, eftersom jag, mami och Evie skulle köra till Väla och vara där när dom öppnade.
När vi kom hit till Rydebäck gick jag och mamma en långpromenad med hundarna. Vi gick ner till stranden. Där var rätt så kyligt i förmiddags, när inte solen var framme. Som tur är är det soligt ute nu ;).

Efter promenaden körde vi till Väla och gick även en sväng på Ikea. Det blev en del shopping :). Jag köpte en rosa tröja, hundmat, chihuahua-klistermärken, leksaker till hundarna och tvättklämmor. 

Nu ska jag underhålla världens underbaraste hundar ;).

Min shopping idag :).


Syrran på Väla.


Jag inne på Väla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0