Fredag

Hej på Er!

Härlig känsla att vakna imorsse och veta att det är fredag idag :).

Har varit ute med hundarna. Sen har jag, mamma, mina systrar och Jasny varit ute och kört en lååång runda. Det ösregnade och blixtrade i mellan åt. Supermysigt att åka bil då tycker jag ;). Först körde vi till City Gross och handlade lite. Sen körde vi vidare ut på "bonnavägar". Tittade på mysiga hus och vackra omgivningar :).

Hade trevligt hos Gunilla Ryhle igår. Vi fikade och pratade massa hund :). Är så mysigt ute på deras gård. Vovvarna tyckte också att det var kul att träffa hennes hundar.
Vi fick även se dom två nya valpkullarna från Foxy + Ricco och Grace + Kotten. Gud så underbara dom är! :) Dom är bara lite mer än en vecka gamla dom små liven. Två av dom hade redan öppnat ögonen :).

Nu ska jag strax iväg och sola. Skööönt! :)

Bilder från igår hos Gunilla (Det blev många bilder, så håll ut :P):

Melody och Annvinn :).


Diesel med några av vavvorna.





Häxa med några av vavvorna.





Bitchy, Diesel & Häxa.





Jasny fick vara inhängnad, eftersom han inte kommer överens med
Gunillas hanar.



Pinglan, Diesel och lille Viggo :).


Häxa & Annvinn.


Annvinn & Jizza.


Bitchy :).





Ricco & Pinglan.


Rotweilern Anouk med vavvor omkring sig :).


Ricco & Diesel.





Jizza.


Snyggingen Ricco.


Melody & Ricco.


Diesel & Viggo. Lille Viggo är bara 14 veckor gammal. Diesel är
6 månader och dom är ungefär lika stora. Snacka om att Diesel är en
liten syrk :P.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0