Fredag

Hej hej!

Skönt med fredag idag :). Vaknade vid 10.00 och gick ut med hundarna. Sen åt jag en god frukost. Vaniljyoghurt och mackor.

Niklas har kört iväg för att jobba någon eller några timmar. Han visste inte hur lång tid det skulle ta. Han jobbar som bilmekaniker. Egentligen är han ledig idag, men så ringde någon från hans jobb igår och frågade om han inte kunde komma och försöka hitta ett fel på en bil idag. Hoppas att han hittar det snabbt :).

Idag ska vi till mamma & pappa och fika. Vi har inte bestämt när vi ska komma än. Jag och Niklas ska även ha med vår present till pappa. Han fyllde ju år i onsdags, men vi ville ge vår present tillsammans. Därför bestämde vi med mami att vi kunde komma och fika idag :).

Igår kväll var vi ju på studentfest. Det var ingen höjdare varken från min eller Niklas sida. Fast ingen av oss drack ju, plus att vi inte kände någon där. Då blir det ju inte kul heller. Klart det hade varit lättare om vi också hade druckit, för alla andra var ju fulla och glada. Fast vi kände att vi ville köra själva, så att vi kunde köra hem när vi ville.

Nu ska jag ta mig en Cola och pussa på mina goa vovvar ;).


Så här såg jag ut igår på studentfesten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0