Fredagkvällen väntar :)

Grabbarna blev glada för sina nya leksaker :). Dom håller på att busa med dom nu. Men tror ni att dom vill ha varsin leksak? Hehe. Nä, dom ska ju tvunget ha samma och bråka om en leksak hela tiden :P.

Ikväll ska vi köpa mat ;). Jag ska nog ta en hamburgartallrik eller pizza. Har inte bestämt mig än.
Annars har vi inga planer för kvällen än. Får se vad som faller oss in ;).

Imorgon ska jag, grabbarna, Pinglan, mamma och pappa på hundutställning i Höganäs. Jag ska ställa Diesel och mami ska ställa Pinglan. Det är bara en inofficiell utställning, men jag är ändå lite nervös :P. Fast man får ta det för vad det är ;).


Doggarna med sina nya leksaker :).




Kommentarer
Postat av: madde

sötisar

2008-06-14 @ 21:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0