Grillning

Nu håller Niklas på att tända grillen ;). Jag ska strax börja fixa med maten här inne. Vi ska grilla flintastek och ha nypotatis, sallad och dressing till.

Sitter och tittar på digitalkameror. Har hittat en som jag har fastnat för på Elgiganten. Fast jag är inte säker än. Ska antagligen åka dit någon dag i veckan och titta på kamerorna ;).

Grabbarna ligger och vilar. Har dom gjort några timmar nu. Dom blev trötta efter att vi varit ute i solen.


Fina Jason.


Diesel vill komma upp i soffan :).

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag ska också köpa ny digitalkamera, min gamla samarbetar inte längre :p vad är det för en du är intresserad av? :)

2008-06-08 @ 10:32:47
URL: http://soffanlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0