I am back!

Då var man hemma från Väla :). Blev en del shoppande. Mami köpte mest, fast även jag köpte en hel del; bland annat inpackning till håret, två linnen, leggins och ett STORT flak Cola ;).

Jag vet ingen hund som blir så glad som Diesel när man kommer hem. Han studsar rundor och slickar på en som bara den. Svansen viftar han på hela tiden :). Han är så underbar kan ni tro. En så go och glad hund.

Igår kväll städade jag hela lägenheten, medan Niklas tvättade min bil. Det gick rätt fort att städa igår. Var kanske inte så där väldigt noggrann som jag brukar vara när jag städar :). Haha.
Sen kollade vi på en riktigt bra film. Tror att den hette "Men of honor", om jag inte minns fel. Sjukt bra var den i alla fall. Den kan jag verkligen rekomendera.

Ikväll ska jag och Niklas på studentfest. Grabbarna får vara i Rydebäck när vi är iväg. Tur att deras "mormor och morfar" ställer upp att passa dom ;). Fast tjejerna och Jason tycker ju också att det är så himla kul när Jasny och Diesel är hos dom.

Nu ska jag ta och fika lite :).


Pappa och några tiggande hundar (alla utom Pinglan är där). Jag tog detta fottot innan vi sagt
till hundarna att dom inte får tigga :P.

image387

Evie och Jasny.
image388
                                                                                                                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0