Kvällsplaner

Nu har vi varit och fikat i Rydebäck. Trevligt var det.
Pappa fick ju sin present också, från mig och Niklas. Det var två flak öl ;). Han blev glad :). Nu har han beer, som räcker ett bra tag fram över.

Vad händer annars ikväll? :) Vi ska inte göra något särskilt vad jag vet. Ska äta pizza lite senare. Har checkat in vad där är på TV´n ikväll också. Där är en del bra filmer, så blir nog att vi kollar på någon av dom.

Niklas kom hem ganska fort från jobbet. Det tog nog inte mer än 2 timmar. Skönt. Jag och grabbarna var ute en stund i solen när han jobbade.

Ha en underbar kväll gott folk! :)


Bilder från idag:



Springande pojkar.


Disse tuggar på något.








Busig Diesel.





Jasny glassar i solen.





Stilig kille.


Jag solade en liten stund.


Lite brun är jag i alla fall ;).











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0