Tramsiga doggar

Myste precis i soffan med grabbarna. Dom är så busiga ikväll. Fick varsett ben, men dom ska ju tvunget ha SAMMA ben. Så håller dom på att bråka om det :). Dom är så löjliga med sånt :P. 
Tog en paus från dom och placerade mig här vid datorn, bredvid Niklas istället. Han sitter vid sin dator som är precis intill min. 

Har nyss ätit också. Blev bara mackor och yoghurt idag, för orkade inte göra någon mat :P. Blir så ibland.

Har fottat hundarna en del nu ikväll. Kolla här ska ni få se ;):

Disse tuggar ben.


Mmm...gott :).


Sen ska Jasny ha samma ben som Diesel, så drar dom i benet båda två.


Jasny får tag i Diesels ben.


Diesel blir sur på Jasny, när han tar benet från honom.


D: -Jag vill ha tillbaka mitt ben...!


Efter en stund lugnar dom sig. Kolla som Diesel ligger med benet över Jasny :).


Jasny i profil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0