Lördag

God morgon!

Fy så trött jag är idag. Har god lust att gå och lägga mig igen. Fast känns inte så där jättelönt, eftersom klockan är 10.37 nu.
Har precis ätit frukost och nu sitter jag här och funderar på vad man kan hitta på idag, denna sköna lördag :P. Niklas och hans kusins pojkvän håller på att bygga en ny trappa till oss.

Igår pratade vi om att vi kanske ska köra och fixa utemöbler till vår ballkong. Hade inte suttit fel :). Man behöver ju ha det på ballkongen, så man kan sitta och äta och mysa där :).
Annars har vi inga planer idag vad jag vet :P.

Igår kväll gjorde vi inte mycket mer än låg framför TV´n och bakade chokladbollar. Vi var båda så sugna på nåt med choklad. Eftersom vi inte hade något sånt hemma, så bakade vi chokladbollar. Snabbt och lätt ;). 
Niklas somnade tidigt, så jag fick kolla på film själv :(.

Nu ska ut med doggarna :).


En glad Maria.


Smile :).





Jasny & Häxa, I LOVE YOU!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0