Lördag- midsommardagen

Hejsan!

Hur mår ni idag? Jag mår faktiskt bra- över förväntningar, trots att det blev en hel del drickande igår! :P
Hade en lugn och skön dag och en väldigt rolig kväll :). Hoppas att ni också hade det bra.

På dagen tog vi bara det lugnt. Var och handlade lite inför kvällen på förmiddagen. Sen kollade vi bara på film och slappade.
Klockan 17:45 kom Björn & Evie och hämtade mig & Niklas. Jag och Evie blev avsläppta hemma hos Björn, medan våra män körde vidare för att hämta Martin och Josse :).
Under tiden vi väntade på att dom skulle komma gjorde jag och Evie oss redo för kvällen och började dricka så smått.

När alla var samlade satte vi igång grillen. Vi åt ingen midsommarmat, utan körde på grillat :P. Midsommarmat är inget att hurra för precis :P.
Kvällen var jättetrevlig. Satt och snackade, spelade kubb och dansade (jag & syrran, plus Martin ett litet tag).
Vi var även ute och gick i skogen när det var mörkt. Självklart så skrämde killarna upp oss om hemska saker när vi gick där... Typiskt dom. Haha. Skönt när vi var tillbaka inomhus igen kan jag säga.

Här är en hel del bilder från kvällen igår:

Lilla jag.


Så här såg jag ut igår.


Evie i bilen på väg hem till Björn.


Jag i bilen.


Älskling.


Björn.


Brossan, Martin.


Evie.





Josse.


Jag onykter :P.


Midsommarfirande- fulla o glada ;).





Martin & Josse.


Snapsar.


Evie är på g ;).


Jag snapsar.


Kubb tjejerna.


Kubb killarna.


Josse och Evie är fulla och glada.


Jag och syrran.


Niklas.


Sourz apple-drink :).


I skogen i mörkert.


Läskigt :P.


Kommentarer
Postat av: madde

aj aj de kan vara farlig i skogen de kan komma ett vildsvin o äta upp er ;

2008-06-21 @ 22:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0