Lördag och hundutställning :)

Hejsan!

Har varit iväg hela dagen på hundutställning i Höganäs :). Har varit mycket trevligt. Det gick även bra för både Diesel och Pinglan. Diesel blev 1 med HP och BIR-valp :). Pinglan blev 1 med HP. Diesel gick även vidare till Best in show. Där åkte han ut bland dom sista, så det var också kul. Fast domaren verkade ha långhåriga, stora hundar som favorit...

Jag och Niklas körde och hämtade en kompis till oss innan på Sturup flygplats. Han har varit i Turkiet i en vecka :).
Annars har det inte hänt mer idag. Hundutställningen har gått till denna dagen. Fast det är bara roligt :).

Jag är så trött nu att jag inte vet var jag ska bli av. Måste ta en dusch och slappa i soffan med sambon och hundarna :).


Diesel på bordet.


Duktig Diesel :).





Innan BIS startade.


Mami & Pinglan.


Pinglan på bordet.





Gaston.


Karsten och Gaston :).

Kommentarer
Postat av: Pappa Gucci

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!



Kul att de gick så bra för er idag, vi har hållt tummar och tassar.

Hur många chihuahuor var det?



Kjamis

2008-06-14 @ 20:13:07
URL: http://guccilove.blogg.se/
Postat av: madde

hej o hå. vilken härlig stil grabbarna Carsten o Gaston har

2008-06-14 @ 21:08:25
Postat av: madde

Pinglan var ju oxå riktigt fin idag, synd bara att vi inte fick "möta" härliga Gaston.

2008-06-14 @ 21:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0