Måndag

Tjena!

Vilket trist väder det är idag. Ösregn är ingen höjdare. Jag var ute precis när det började regna, men hann in innan ösregnet kom :). Hade inte varit kul att bli genomblöt.

Idag ska jag bara slappa. Vad ska man annars göra i ett sånt här väder? :) Jag tycker att det är mysigt att vara inne och slappa framför TV´n eller datorn med mjukiskläder när det regnar :).
För tillfället är det uppehåll här, men jag gissar på att det kommer mer regn sen...

Funderar på om jag kanske ska baka något idag. Får se senare om jag orkar. Är så tradigt att diska efteråt :P.
Nu ska jag i alla fall ta något att äta.

Jasny vill komma upp :).





Diesel slappar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0