Måndag

Hej hej!

Jag och grabbarna körde till Rydebäck i förmiddags och är fortfarande kvar här. Ska nog stanna här till senare i eftermiddag.

Jag och Evie har varit ute med doggarna för en stund sedan. Vädret är ju härligt idag. Hundarna tycker verkligen att det är skönt att få röra på sig när vädret är fint :). Även jag och Evie trivdes i solskenet. Vi tog en powerwalk när vi kommit tillbaka.
När vi kom hem tog jag en dusch och Evie la sig och solade. Hon ligger fortfarande kvar i solen och steker :). Förstår inte hur hon orkar ligga där så länge.

Vad händer annars idag då? Inte mycket för vår del. Jag och Niklas pratade om att vi kanske ska städa våra bilar invändigt ikväll. Får se om vi orkar sen :). Niklas ska antagligen tvätta min bil också. Det är välbehövligt kan jag säga!


Älskade älskling.



        

Älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0