Måndag

Hej på Er!

Allt bra idag? Här är det kanon.

Jag och syrran har precis varit ute på en underbar runda med hundarna. Vi har varit nere vid stranden och vovvarna badade :). Självklart hade jag kameran med ;). Ska strax lägga upp bilderna.

Förresten jag tycker att min nya kamera verkar fungera bra. Där är bra zoom på den och bilderna blir bra.

Innan vi gick med hundarna tog vi en powerwalk. Det var härligt idag. Lagom varmt och blåste lite. Är bara jobbigt och gå när det är för varmt. Fast idag var det perfekt :).

Resten av dagen ska jag nog bara slappa. Umgås med syrran och vovvarna :).

Little me.

Kommentarer
Postat av: josefine

va roligt att kameran fungerar bra :) jag ska köpa en innan augusti iaf, för då ska ju jag o martin på minisemester till gbg :P men så svårt att bestämma sig för vad man ska ha för någon. Men bilderna ser bra ut! ha d bäst!

2008-06-09 @ 22:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0