Måndag

Goddagens!

Allt bra med er idag? Här är det prima ;).
Är i Rydebäck nu. Kom hit tidigt idag, bara för att jag skulle ut på en liten powerwalk på morgonen, innan det blev för varmt. Syrran hängde också på. Hon började senare idag, vilket jag inte visste. Så det var trevligt med sällskap. Tycker att det är så tråkigt att powerwalka helt ensam.

Jasny ligger här hos mig nu. Han är sjukt sällskaplig. Går efter mig var jag än går. Han vill vara där man är  hela tiden. Han är så trogen den hunden... :)
Pinglan ligger i sin korg och vilar nu. Jason ligger också här inne för tillfället. Han brukar gå ut och lägga sig i skuggan i mellan åt :). När han känner för det lägger han sig i solen istället.
Häxa och Diesel är soldyrkarna nummer 1. Dom ligger ute i trädgården och njuter i solen.

Senare i eftermiddag ska mami hjälpa mig att slinga mitt hår. Har så stor utväxt nu. Jag riktigt hatar utväxt, så måste få bort den illa kvickt.


Diesel, my boy :).
image350

Kommentarer
Postat av: josefine

nice :) blonda slingor då eller? jag gjorde slingor själv med sånt slingpaket igår .. caramel hetter färgen , blev väldigt bra :) lite ljusare nyanser=)

2008-06-02 @ 22:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0