Onsdag

Hej!

Har städat större delen av förmiddagen, blev precis klar. Skönt att ha det gjort! Nu är här skinande rent vill jag lova :).
Dörren står öppen också, så torkar golvet fortare. Plus att det är så mysigt att ha dörren öppen när solen skiner, vilket den gör idag :). Vädret är faktiskt bättre idag. Det trodde jag aldrig att det skulle bli. Får se hur länge det varar :P.

När vi vaknade idag tog jag och grabbsen en promenad i skogen ner till stenbrottet. Sen när vi kom hem åt vi frukost och jag började städa. Har inte hunnit göra något mer idag. Får se vad som händer nu under dagen, om man orkar göra något eller inte.

Dörren öppen i vår nystädade lägenhet :).


Grabbarna vilade i buren under tiden jag städade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0