Onsdag

Hej på Er!

Vaknade ca klockan 7.45 idag. Gick ut med grabbarna och sen tog jag en powerwalk. Jag började gå klockan 9.00 och tyckte att det var för varmt för att gå då. Men eftersom jag hade börjat gå, så var det ju lika bra att fortsätta :). Var helt slut när jag kom hem sen...

Vad händer idag? För min del händer det väl inte så där jättemycket. Ska iväg och sola senare. Tänkte ta och lägga mig i trädgården och slappa en stund också. Fast jag håller mig i skuggan :). Är så skönt att ligga där med tidningar, dricka och glass och alla hundarna såklart ;).

Pappa fyller år idag :). GRATTIS pappa!!
Han har inte fått sin present från mig och Niklas än, så kan tyvärr inte berätta vad det är.

Lilla vackra Häxa.
image378

En trött Häxi :).
image379

Kommentarer
Postat av: Linda

Söt hund du har!

2008-06-04 @ 10:53:19
URL: http://linda120.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0