Skogen

Vi har precis kommit hem från skogen med alla hundarna :). Det började inte regna som tur var! Härligt att komma ut en runda i skogen. Det är helt annan luft där och man kopplar av när man går i skog tycker jag.
Hundarna är helt slut nu. Dom ligger och vilar hela högen. Vi gick ju en lång runda, så förstår att dom är trötta.

Ikväll är det fotboll på TV. Sverige ska möta Grekland. Det får man inte missa :). Jag och Niklas ska iväg och handla sen när han kommit hem från jobb. Då ska jag passa på att köpa godis, som man kan ha under matchen :).

Nu är det fika som gäller :).


Bilder från skogen idag:



Jag och alla doggarna.





Här luktar det gott ;).


Evie och vovvarna.


Diesel & Häxa.


Snygga Diesel.





Jason var olydig och sprang ner och badade i bäcken.





Häxa päxa :).


Jasny & Pinglan var glada :).


Disse, lilleman.





Fyra vavvor.




Kommentarer
Postat av: Sofia

Den kosta 1500, ja nån krona under=p sen köpte jag till minneskort för två hundra. Jadu jag har inte fått hem den än, köpte både kameran och tvn från pixmania så det lär väl komma i veckan :D Är du nöjd med din?

2008-06-10 @ 15:30:33
URL: http://soffanlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0