Slingat och klart ;)

Som ni vet, så hjälpte ju min mamma mig att slinga min utväxt igår. Det blev faktiskt jättebra. Är mycket nöjd :).
Har blekt utväxten själv de senaste gångerna, fast då har jag helblonderat den. Fast nu kände jag att jag ville ha slingad utväxt istället, och det är ju lite svårt att göra det på sig själv :). Speciellt när håret redan är helblonderat.
Tycker att resultatet blir mycket snyggare med slingor. Utväxten syns ju inte lika mycket heller, som när man helblonderar håret.

Det som är tradigt med blekning är att det sliter extremt mycket på håret. Det är den typ av färgning som sliter allra mest. Det gäller att man använder bra produkter när man bleker håret. Jag kan mina grejer, eftersom jag har gått 1 år på frisörprogrammet och även är väldigt intresserad av hår :).

Här har ni resultatet före och efter slingningen:

Före:

image365

Efter:

image366


image367


image368

Kommentarer
Postat av: PIMPIM

gud vad fint det blev :)

2008-06-03 @ 13:37:47
URL: http://hejpimpim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0