Slöa är vi hela högen

Pallar inte vara ute när det är såhär varmt. Trots att det blåser idag, så är det ändå varmt nu. Hundarna orkar visst inte heller vara ute. Dom ligger inomhus hela högen. Diesel ligger dock på en liten solplätt (här inne) :).

Har hört att det skulle bli fint väder hela veckan. Det är ju kul för dom som tar studenten =).
Jag och Niklas är bjudna på studentfest på torsdag förresten. Det är till Niklas familjs kompisars barn. Hängde ni med?... :P haha.

Bjuder på lite trevliga bilder:

Häxa och Diesel tar en paus från solen :).
image370

Disse ligger och spanar ut över trädgården.
image371


image373

Diesel är snygg.
image374

Vacker prins in the garden.
image372

Pinglan har lagt sig längst in i buren :).
image375

Vackert från trädgården.
image376


image377

Kommentarer
Postat av: linda

Lottar ut en bloggdesign på min blogg. Vid intresse kan du skriva en rad, då du är med i tävlingen! Ha en bra dag! =)
Jag har med en liten chihuahua! Underbara hundar!

2008-06-03 @ 14:30:20
URL: http://lindsayinlove.blogg.se
Postat av: PIMPIM

gud vad jag blir avundssjuk när jag ser bilder på dina chihuahuor :D supersöta

2008-06-03 @ 16:52:00
URL: http://hejpimpim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0