Slöheten själv

Känner mig enormt trött idag. Kan inte förstå varför jag är det... Både kroppen och hjärnan känns helt slöa. Har i och för sig varit ute på en powerwalk med syrran i förmiddags. Kan ju ha bidragit till slöheten i kroppen, men hjärnan vet jag inte var jag fått min slöhet ifrån :P.

Evie och jag har nyss varit nere vid stranden med hundarna. Det blåste jättemycket, fast hundarna tyckte ändå att det var skönt att springa där. Nu är dom dock trötta som få. Alla fem ligger och sover :).
Jag ska nog också lägga mig och vila en stund. Fast är väldigt sugen på godis, så ska försöka tvinga med mig syrran till Hemköp först :P.

Bilder från idag:

Prinsessan Häxa.


Prinsen Diesel.





Disse & Häxa luktar på samma ställe :).


Jasny på bryggan och Jason i vattnet ;).


Evie & alla doggsen på bryggan.


Disse hjärtat på väg ut på bryggan.


Diesel & Häxa.


Häxi rister sig.


Disse började gräva så smått.



Jason på djupt vatten :P.


På väg upp från vattnet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0