Söndag

Goddagens!

Vaknade vid lite i 9 av att en hund höll på att skälla här utanför.
Har hunnit äta frukost, diska, tvätta, och vika lite tvätt. Bara tråkiga grejor, men ibland är livet inte roligt :P.
Senare idag ska vi och handla. Det mesta är slut här hemma känns det som.

Niklas ska tvätta min bil sen, så att jag kan sätta fast mitt fina chihuahua-klistermärke på den ;). Bilder kommer sen på resultatet :).  
Annars har vi ingenting alls planerat idag. Gissar på att vi kommer ha det lugnt och skönt här hemma ;). Jag har inte så mycket ork för att göra något idag. Är fortfarande väldigt trött efter gårdagen. Har inte sovit sådär jättegott inatt heller :(. Vet inte varför, blir bara så ibland.

Igår när vi var ute och körde såg vi en regnbåge. Det är inte var dag man ser en sådan. Som tur var hade jag kameran med, så jag fottade den ;). Kolla här:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0