Sweet home

Vi hann precis hem från promenaden med hundarna innan det började regna! Vilken tur ;).

Nu är jag och grabbsen hemma i Åvarp igen. Har satt på en tvättmaskin och satt in en fiskgratäng i ugnen nyss :). Fy så hungrig jag är nu, och ändå så åt jag för ca en timme sedan.  

Ikväll blir det att slappa framför TV´n. Outsiders, Two and a half men och fotbollen såklart ;).

 
Disse i koppel.


Gänget.


Jasny stoppar in huvudet bland tången. Mysigt.... :)


Jason i havet.



Jag med Jasny & Diesel :).


Evie och Häxi =).


Jasny gräver.


Vackraste Häxan.


Världens sötaste.


Disse & Pinglan pussas.


Sååå underbar så det finns inte.


Jasny springer så sanden ryker :P.


En snygging.


Glada Pinglan.


En springande Jason med pinne i munnen :).


Gott med pinne.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Nej inte färgat det ljusare, men jag har däremot blivit brunare :p händer något skoj på midsommar? Puss och kram!

2008-06-16 @ 20:05:05
URL: http://soffanlife.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ja solarium, solade lite ute också när det va fint :) ah kul! Jag har absolut ingen aning om vad som händer :( puss och kram!

2008-06-16 @ 20:45:15
URL: http://soffanlife.blogg.se/
Postat av: madde o julia

o vilken go dag ni har haft - jättfina bilder - Jasny e för go när han gräver i tången- har du badat honom? han luktar väl bara tång! ja de är alla underbara på var sitt sätt - inte minst Jason. kraam

2008-06-16 @ 22:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0