Tisdag

Hejsan!

När jag vaknade idag var jag sjukt trött. Klockan var halv 10 och jag kände inte alls för att gå upp, men var tvungen. Det är ju inte så kul att sova bort halva dagen, plus att jag skulle till Rydebäck och gå promenad med syrran och hundarna.
Var fortfarande helt slö när vi gick med hundarna. Fast när vi var tillbaka från vår runda tog jag en Cola och blev genast piggare! ;)

Idag ska vi (mamma, pappa, jag, mina systrar och doggsen) till "gammel-mormor" Annie, som fyller 99 år! Hon är väldigt pigg för att vara så gammal och bor helt själv i ett ganska stort hus. Tycker att det är helt fantastiskt att hon kan bo själv när hon är så gammal.

Nu ska jag ta en dusch och fixa till mig lite innan det är dags att fara till Annie :).





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0