Tisdag

Hejsan!

Befinner mig just nu i Rydebäck. Körde hit tidigt idag, eftersom jag hade tänkt att ta en powerwalk idag också. Fast jag var så himla trött, så la mig och vilade istället med alla vavvorna. Det är så sjukt mysigt att sova med alla hundarna.
Vi vaknade av att mormor & morfar kom och knackade på dörren. Morfar skulle fixa en grej i trädgården. Fast det var inte länge dom stannade. Skulle visst iväg sen.

Har precis varit ute med doggsen på promenad. Tycker det är skönt att det blåser lite idag. Det tycker nog hundarna också ;).

Idag har jag ingenting alls planerat. Ganska skönt faktiskt, speciellt när man är såhär trött som jag är idag. Känner mig helt slö i kroppen och huvudet hänger inte med riktigt.

Nu ska jag ta mig något att äta. Är hungrig som en gnu :P.


Jasny myser hos mig :).
image363

Diesel poserar ;).
image364

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0