Torsdag

Kom till Rydebäck redan vid 8-tiden idag. Jag, mamma och syrran gick en lång runda med vovvarna. Gick bland annat ner till stranden, så att vovvarna fick springa och busa :). Tränade lite miljöträning genom att gå ut på bryggan med hundarna. Jasny, Diesel och Pinglan var inte ett dugg rädda, medan Häxa var lite rädd. Hon vågade först inte gå upp på bryggan, så vi fick locka på henne. Lilla sötaste Häxa :). Dom andra doggarna sprang upp på bryggan. Haha.

Ett tag efter att vi kommit hem från promenaden tog jag och Evie en powerwalk. Skönt. Efteråt blev det en stor frukost med vaniljyoghurt, flingor, mackor och juice.

Om ett tag ska jag köra och handla lite mat, godis, chips och läsk ("blannevatten") m.m tills imorgon. Ska bli kul med midsommarafton :). Får bara hoppas att vädret blir någorlunda bra och att det inte regnar!


Grabbarna på bryggan.


Pinglan på bryggan. Jason springer ut i havet. Mamma och grabbarna på
långt håll :).



Häxa går försiktigt...


Jason i havet.


Grabbarna är riktiga tuffingar ;).


Prinsen i mitt hjärta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0